Nasze szkolenia


Jakie szkolenia aktualnie oferujemy

Biznesowe
Skuteczne planowanie i osiąganie celów

Skuteczne planowanie i osiąganie celów. Optymalizacja. Efektywne planowanie, wyznaczanie i skuteczne realizowanie celów, metody optymalizacyjne. Zapraszamy na szkolenie, które.

365 zł

Handlowe
Psychologia klienta. Warsztat umiejętności handlowych

Cel szkolenia Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów oraz umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z klientami..

320 zł

Handlowe
Efektywna obsługa trudnego klienta. Dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających

Cele i korzyści: -warsztat daje możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompetencji sprzedażowych oraz budowania wizerunku profesjonalnego pracownika.

895 zł

Biznesowe
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i organizacji

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej.

290 zł

Handlowe
Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego

Celem zajęć jest nabycie umiejętności pracy zdalnej pozwalającej na zwiększenie zysków firmy poprzez odpowiednie narzędzia perswazyjno- manipulacyjne oraz nabycie.

290 zł

Zawodowe
Profesjonalna sekretarka

Program szkolenia PROFESJONALNA SEKRETARKA 1. Proces komunikacji- specyfika jednostek administracji a) Indywidualne style komunikacji b) Bariery psychologiczne w procesie.

220 zł

Handlowe
Negocjacje i psychomanipulacje

PROGRAM SZKOLENIA Asertywność w kontaktach biznesowych i umiejętność przekazywania informacji zwrotnej Presja i manipulacja w negocjacjach – asertywne odwoływanie.

290 zł

Unijne
Warsztaty pisania wniosków unijnych

PROGRAM SZKOLENIA Etapy pracy nad projektem – Wnioski unijne Analiza warunków programowych Narzędzia analizy otoczenia (analiza SWOT, analiza benchmarkingowa-.

220 zł

Menedżerskie
Efektywny kierownik skuteczne zarządzanie personelem

Cel szkolenia Celem szkolenia jest ukazanie technik kształtowania postaw i podnoszenia umiejętności kierowniczych poprzez budowanie poczucia odpowiedzialności za grupę..

510 zł

Biznesowe Handlowe
Trudny klient – profesjonalna obsługa

  Trudny klient – profesjonalna obsługa Cel szkolenia Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów, oraz umiejętności koniecznych.

290 zł

Wszystkie prawa zastrzeżone © KC Centrum Rozwoju

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com