Psychologia klienta. Warsztat umiejętności handlowych

Opis szkolenia


Cel szkolenia

Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów oraz umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z klientami.
Poznanie specyfiki psychologii konsumenckiej pod wpływem oddziaływania różnych procesów marketingowych.
Sprawne wybieranie metod i narzędzi sprzyjających profesjonalnej rozmowie handlowej.
Poznanie technik asertywnych wpływających na jakość obsługi klienta problematycznego.
Opanowanie wiedzy w zakresie sposobów sprawnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego
Poznanie tajników efektywnej komunikacji.
Podniesienie umiejętności sprawnego i efektywnego komunikowania się.

Program szkolenia

Zachowania klienta- czego się spodziewać i jak nad nimi panować (przykłady i analiza)?
Osoby obecne w procesie decyzyjnym i zakupowym klienta (specyfikacja)
Dysonans pozakupowy (skutki i minimalizacja)
Czynniki wpływające na postępowanie klienta (potrzeby, motywy)- rozpoznanie poprzez przeformułowanie (ujęcie warsztatowe)
Komunikacja handlowa- jak wyrażać sympatię w pracy z klientem poprzez budowanie optymizmu (ujęcie warsztatowe)
Cechy trudnego klienta i asertywne radzenie sobie z nim- komunikacja pozytywna w sprzedaży (ujęcie warsztatowe)
Techniki wywierania wpływu w komunikacji handlowej (techniki, zasady, metody)- radzenie sobie z manipulacją klienta (ujecie warsztatowe)
Standardy obsługi bezpośredniej i telefonicznej (przykłady)
Techniki asertywne wykorzystywane w konkretnych przykładach (ujęcie warsztatowe)

Forma prowadzenia zajęć

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych.

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

Najnowsze szkolenia


Sprawdź ofertę naszych szkoleń

Skuteczne planowanie i osiąganie celów
Biznesowe

Skuteczne planowanie i osiąganie celów. Optymalizacja. Efektywne planowanie, wyznaczanie i skuteczne realizowanie celów, metody.

365 zł

Psychologia klienta. Warsztat umiejętności handlowych
Handlowe

Cel szkolenia Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów oraz umiejętności koniecznych do.

320 zł

Efektywna obsługa trudnego klienta. Dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających
Handlowe

Cele i korzyści: -warsztat daje możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompetencji sprzedażowych.

895 zł

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i organizacji
Biznesowe

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi.

290 zł

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
Handlowe

Celem zajęć jest nabycie umiejętności pracy zdalnej pozwalającej na zwiększenie zysków firmy poprzez odpowiednie.

290 zł

Profesjonalna sekretarka
Zawodowe

Program szkolenia PROFESJONALNA SEKRETARKA 1. Proces komunikacji- specyfika jednostek administracji a) Indywidualne style komunikacji.

220 zł

Wszystkie prawa zastrzeżone © KC Centrum Rozwoju

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com