Profesjonalna sekretarka

profesjonalna sekretarka

Opis szkolenia


Program szkolenia
PROFESJONALNA SEKRETARKA

1. Proces komunikacji- specyfika jednostek administracji
a) Indywidualne style komunikacji
b) Bariery psychologiczne w procesie komunikacji
c) Pułapki dwuznacznych komunikatów
d) Błędy w komunikacji popełniane przez pracowników.

2. Komunikacja niewerbalna i tzw. Synchronizacja
a) Schemat elementów wpływających na odbiór
b) Elementy komunikacji niewerbalnej
c) Zachowania przestrzenne
d) Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych
e) Zasady komunikacji niewerbalnej w pracy z klientem instytucjonalnym

3. Techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klientów instytucjonalnych
a) Ochrona przed atakiem werbalnym klienta
b) Oddzielanie treści od formy
c) Asertywna konfrontacja przekonań
d) Pozorna zgoda

4. Techniki asertywne wykorzystywane w konkretnych sytuacjach
a) Mówienie ”NIE”
b) Odraczanie odpowiedzi
c) Samokrytyka wyprzedzająca
d) Sprowadzanie krytyki ogólnej do szczegółowej
e) Przeformułowanie

5. Metody asertywnego przyjmowania krytyki
a) gdy klient ma rację
b) gdy powód nie ma uzasadnienia
c) w przypadku stosowania aluzji
d) w przypadku stosowania uogólnienia

6. Pracownik bez autorytetu
a) reguła zarządzania czasem 5-10-15
b) strefa graniczna 3 h
c) dysharmonizacja
d) formalizowanie

7. Cechy trudnego klienta i asertywne radzenie sobie z nim
Klient, który:
a) oczekuje współczucia, narzeka na dzisiejsze czasy
b) drwi
c) kłamie
d) krzyczy
e) obraża pracownika
f) zgłasza pretensje
g) jest anonimowy, nie podaje swoich danych
h) się zwierza
i) życzy sobie skierowania go do przełożonego
j) powołuje się na znajomości
k)nie rozumie
l) jest nieufny
m) przywozi prezenty

 

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.

Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

Najnowsze szkolenia


Sprawdź ofertę naszych szkoleń

Skuteczne planowanie i osiąganie celów
Biznesowe

Skuteczne planowanie i osiąganie celów. Optymalizacja. Efektywne planowanie, wyznaczanie i skuteczne realizowanie celów, metody.

365 zł

Psychologia klienta. Warsztat umiejętności handlowych
Handlowe

Cel szkolenia Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów oraz umiejętności koniecznych do.

320 zł

Efektywna obsługa trudnego klienta. Dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających
Handlowe

Cele i korzyści: -warsztat daje możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompetencji sprzedażowych.

895 zł

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i organizacji
Biznesowe

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi.

290 zł

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
Handlowe

Celem zajęć jest nabycie umiejętności pracy zdalnej pozwalającej na zwiększenie zysków firmy poprzez odpowiednie.

290 zł

Profesjonalna sekretarka
Zawodowe

Program szkolenia PROFESJONALNA SEKRETARKA 1. Proces komunikacji- specyfika jednostek administracji a) Indywidualne style komunikacji.

220 zł

Wszystkie prawa zastrzeżone © KC Centrum Rozwoju

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com