Negocjacje i psychomanipulacje

Opis szkolenia


PROGRAM SZKOLENIA

Asertywność w kontaktach biznesowych i umiejętność przekazywania informacji zwrotnej
Presja i manipulacja w negocjacjach – asertywne odwoływanie się do zasad firmy, postawa asertywna
Informacja zwrotna – doskonalenie umiejętności
Jak uzyskać informację zwrotną od Klienta – standard proszenia o informację zwrotną?
Jak poszukiwać i jak prosić o informację zwrotną dotyczącą skuteczności własnych działań sprzedażowych?

Negocjacje
Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych
Manipulacje – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
Impas i metody jego przełamywania
Sytuacje negocjacyjne
Negocjacje w praktyce – zastosowanie odpowiednich taktyk w sytuacjach negocjacyjnych

Psychomanipulacje
Techniki wywierania wpływu- sposoby oddziaływania
Źródła skuteczności negocjacyjnej – heurystyki sądzenia, rola stereotypów
Rola emocji w oddziaływaniu perswazji
Jak bronić się przed manipulacją – warsztaty konstruktywnej asertywności
Zasady przygotowania i prowadzenia rozmów niesprzyjających manipulacji
Zasady i techniki demaskowania manipulacji
Techniki psychomanipulacyjne w zespole zawodowym
Techniki presji pozycyjnej
Taktyki wojny psychologicznej
Taktyki dywersyjne

 

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.

 

Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

 

Najnowsze szkolenia


Sprawdź ofertę naszych szkoleń

Skuteczne planowanie i osiąganie celów
Biznesowe

Skuteczne planowanie i osiąganie celów. Optymalizacja. Efektywne planowanie, wyznaczanie i skuteczne realizowanie celów, metody.

365 zł

Psychologia klienta. Warsztat umiejętności handlowych
Handlowe

Cel szkolenia Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów oraz umiejętności koniecznych do.

320 zł

Efektywna obsługa trudnego klienta. Dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających
Handlowe

Cele i korzyści: -warsztat daje możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompetencji sprzedażowych.

895 zł

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i organizacji
Biznesowe

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi.

290 zł

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
Handlowe

Celem zajęć jest nabycie umiejętności pracy zdalnej pozwalającej na zwiększenie zysków firmy poprzez odpowiednie.

290 zł

Profesjonalna sekretarka
Zawodowe

Program szkolenia PROFESJONALNA SEKRETARKA 1. Proces komunikacji- specyfika jednostek administracji a) Indywidualne style komunikacji.

220 zł

Wszystkie prawa zastrzeżone © KC Centrum Rozwoju

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com