Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

kierowanie zespołem

Opis szkolenia


 

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest ukazanie technik kształtowania postaw i podnoszenia umiejętności kierowniczych poprzez budowanie poczucia odpowiedzialności za grupę. Kładzie ono szczególny nacisk na możliwości zbudowania zgranego i dobrze funkcjonującego zespołu i doskonalenie zdolności komunikacji grupowej w ujęciu hierarchicznym. Zawiera warsztaty kształtujące zdolności kierowania zespołu swoją postawą oraz podnoszące poziom umiejętności kierownika w zakresie rozwiązywania problemów oraz radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.

 

Program szkolenia

1. Skuteczna komunikacja szefa w zderzeniu z blokadami konwersacyjnymi (ujęcie warsztatowe)
2. Kierownik to firma- co w takim razie może zaoferować zespołowi? (ujecie warsztatowe)
3. Filozofia budowania zespołu a posiadane zasoby (ujęcie warsztatowe)
4. Negocjacje między kierownikiem a pracownikami (ujęcie warsztatowe z użyciem kamery)
5. Sprawozdanie programowe szefa- czy warto tworzyć expose? (ujęcie warsztatowe)
6. Jak budować narrację w codziennej komunikacji, by być skutecznym i dobrze rozumianym przez zespół
7. Odpowiednie delegowanie zadań w zespole
8. Budowanie zaufania w zespole pracowniczym (ujęcie warsztatowe)
9. Jak motywować nie mając środków- pozapłacowe systemy motywacyjne.

 

Forma prowadzenia zajęć

Szkolenie „Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie” ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem m.in.: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych.
Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

Najnowsze szkolenia


Sprawdź ofertę naszych szkoleń

Skuteczne planowanie i osiąganie celów
Biznesowe

Skuteczne planowanie i osiąganie celów. Optymalizacja. Efektywne planowanie, wyznaczanie i skuteczne realizowanie celów, metody.

365 zł

Psychologia klienta. Warsztat umiejętności handlowych
Handlowe

Cel szkolenia Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów oraz umiejętności koniecznych do.

320 zł

Efektywna obsługa trudnego klienta. Dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających
Handlowe

Cele i korzyści: -warsztat daje możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompetencji sprzedażowych.

895 zł

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i organizacji
Biznesowe

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi.

290 zł

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
Handlowe

Celem zajęć jest nabycie umiejętności pracy zdalnej pozwalającej na zwiększenie zysków firmy poprzez odpowiednie.

290 zł

Profesjonalna sekretarka
Zawodowe

Program szkolenia PROFESJONALNA SEKRETARKA 1. Proces komunikacji- specyfika jednostek administracji a) Indywidualne style komunikacji.

220 zł

Wszystkie prawa zastrzeżone © KC Centrum Rozwoju

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com