Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i organizacji

Opis szkolenia


Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają gruntowne analizy sytuacji, podstawy merytoryczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

 

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:

– skutecznego planowania komunikacji instytucji kulturalnej z rynkiem,

– organizowania wydarzeń kulturalnych pod kątem marketingowego PR,

– planowania i realizacji imprez kulturalnych,

-określania skuteczności i efektywności komunikacji pod katem grup docelowych.

 

PROGRAM SZKOLENIA
1.Wprowadzenie do PR – początki współczesnego PR
2. Definicje, cele i narzędzia PR
3. Zintegrowana komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna a PR instytucjonalny
4. PR a marketing, PR a reklama, PR a lobbing, PR a propaganda, PR a sponsoring, PR a dziennikarstwo
5. Budowanie strategii PR – zasady, narzędzia, metody
6. Zasady współpracy z mediami
7. Teksty PR-owe na stronach internetowych (działania)
8. PR instytucjonalny na portalach społecznościowych
9. Analiza sytuacji instytucjonalnej-warsztat SWOT
10. Budowa strategii PR (diagnozowanie, badanie rynku medialnego, sondaże opinii społecznej, planowanie, prewencja antykryzysowa, wyznaczanie celów, określanie grup docelowych, środki i narzędzia PR, robocze harmonogramy działania, ustanowienie budżetu, realizacja, ocena efektów działań PR, metody efektywnościowe i pragmatyczne)
11. Czym jest marka? Czy znamy jej wartość? Czy jest ona ”kierowana” w efektywny sposób do klienta instytucjonalnego
12. Reklama kreatywna a PR instytucjonalny- części wspólne i różnice.
13, Zagraniczne kampanie wizerunkowe instytucji pożytku publicznego: muzea, programy społeczne, teatry itp.- przykłady benchmarkingu ( best practice, ”twórcze naśladownictwo”)

 

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.

 

Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

Najnowsze szkolenia


Sprawdź ofertę naszych szkoleń

Skuteczne planowanie i osiąganie celów
Biznesowe

Skuteczne planowanie i osiąganie celów. Optymalizacja. Efektywne planowanie, wyznaczanie i skuteczne realizowanie celów, metody.

365 zł

Psychologia klienta. Warsztat umiejętności handlowych
Handlowe

Cel szkolenia Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów oraz umiejętności koniecznych do.

320 zł

Efektywna obsługa trudnego klienta. Dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających
Handlowe

Cele i korzyści: -warsztat daje możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompetencji sprzedażowych.

895 zł

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i organizacji
Biznesowe

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi.

290 zł

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
Handlowe

Celem zajęć jest nabycie umiejętności pracy zdalnej pozwalającej na zwiększenie zysków firmy poprzez odpowiednie.

290 zł

Profesjonalna sekretarka
Zawodowe

Program szkolenia PROFESJONALNA SEKRETARKA 1. Proces komunikacji- specyfika jednostek administracji a) Indywidualne style komunikacji.

220 zł

Wszystkie prawa zastrzeżone © KC Centrum Rozwoju

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com