Szkolenia - KC Centrum Rozwoju


KCCR : admin Data : Sie 22, 2016 Kategoria : Komentarz : 0

Skuteczne planowanie i osiąganie celów. Optymalizacja. Efektywne planowanie, wyznaczanie i skuteczne realizowanie celów, metody optymalizacyjne. Zapraszamy na szkolenie, które odbędzie się 12.09.2016 r. w Krakowie, ul . Świętego Filipa 23/6, godz. 9.oo-17.oo Cele: –budowanie/rozwijanie umiejętności skutecznego planowania –przedstawienie świetnej.

Read More
KCCR : admin Data : Lut 07, 2016 Kategoria : Komentarz : 0

Cel szkolenia Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów oraz umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z klientami. Poznanie specyfiki psychologii konsumenckiej pod wpływem oddziaływania różnych procesów marketingowych. Sprawne wybieranie metod i narzędzi sprzyjających profesjonalnej rozmowie handlowej. Poznanie.

Read More
KCCR : admin Data : Lut 07, 2016 Kategoria : Komentarz : 0

Cele i korzyści: -warsztat daje możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompetencji sprzedażowych oraz budowania wizerunku profesjonalnego pracownika („wizytówki firmy”) -poznanie metod i narzędzi komunikowania się z problematycznym klientem -rozwijanie kompetencji komunikacyjnej w praktycznych warsztatach -wymiana doświadczeń w.

Read More
KCCR : admin Data : Lut 07, 2016 Kategoria : Komentarz : 0

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają gruntowne.

Read More
KCCR : admin Data : Lut 07, 2016 Kategoria : Komentarz : 0

Celem zajęć jest nabycie umiejętności pracy zdalnej pozwalającej na zwiększenie zysków firmy poprzez odpowiednie narzędzia perswazyjno- manipulacyjne oraz nabycie wiedzy o podstawowych składnikach skutecznych rozmów telefonicznych.   PROGRAM SZKOLENIA   SPRAWNA KOMUNIKACJA Zasady interpretacji komunikatów podprogowych i prezupozycyjnych- ćwiczenia.

Read More
KCCR : admin Data : Lut 07, 2016 Kategoria : Komentarz : 0
profesjonalna sekretarka

Program szkolenia PROFESJONALNA SEKRETARKA 1. Proces komunikacji- specyfika jednostek administracji a) Indywidualne style komunikacji b) Bariery psychologiczne w procesie komunikacji c) Pułapki dwuznacznych komunikatów d) Błędy w komunikacji popełniane przez pracowników. 2. Komunikacja niewerbalna i tzw. Synchronizacja a) Schemat.

Read More
KCCR : admin Data : Lut 03, 2016 Kategoria : Komentarz : 0

PROGRAM SZKOLENIA Asertywność w kontaktach biznesowych i umiejętność przekazywania informacji zwrotnej Presja i manipulacja w negocjacjach – asertywne odwoływanie się do zasad firmy, postawa asertywna Informacja zwrotna – doskonalenie umiejętności Jak uzyskać informację zwrotną od Klienta – standard proszenia.

Read More
KCCR : admin Data : Lut 03, 2016 Kategoria : Komentarz : 0

PROGRAM SZKOLENIA Etapy pracy nad projektem – Wnioski unijne Analiza warunków programowych Narzędzia analizy otoczenia (analiza SWOT, analiza benchmarkingowa- WARSZTATY i ĆWICZENIA) Określenie celu projektu (Drzewo celów, Martryca logiczna projektu, SMART- WARSZTATY i ĆWICZENIA) Budżetowanie i podział kosztów (koszty.

Read More
KCCR : admin Data : Lut 03, 2016 Kategoria : Komentarz : 0

Cel szkolenia Celem szkolenia jest ukazanie technik kształtowania postaw i podnoszenia umiejętności kierowniczych poprzez budowanie poczucia odpowiedzialności za grupę. Kładzie ono szczególny nacisk na możliwości zbudowania zgranego i dobrze funkcjonującego zespołu i doskonalenie zdolności komunikacji grupowej w ujęciu hierarchicznym..

Read More
KCCR : admin Data : Lut 03, 2016 Kategoria : Komentarz : 0

  Trudny klient – profesjonalna obsługa Cel szkolenia Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów, oraz umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z klientami. Poznanie technik asertywnych Opanowanie wiedzy w zakresie sposobów sprawnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego.

Read More

Wszystkie prawa zastrzeżone © KC Centrum Rozwoju

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com